Veelgestelde vragen

Hieronder staan de veelgestelde vragen. Wij raden om deze vragen eerst te bekijken voordat je contact met ons opneemt.

Veelgestelde vragen:

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wanneer je op werkdagen voor 18:30 bestelt wordt de bestelling de volgende werkdag bezorgd (weekend uitgesloten). Voor Belgische klanten kan het zijn dat de levering 2 tot 5 werkdagen langer duurt (komt omdat dit een internationale levering is).  Als je op werkdagen voor 18:30 uur bestelt wordt de bestelling de volgende werkdag bezorgd (weekend uitgesloten). Voor Belgische klanten kan het zijn dat het 2 tot 5 werkdagen langer duurt.

Kan ik ook vanuit België bestellen?
FixjeSamsung biedt de mogelijkheid om ook vanuit België te bestellen. Voor de levering naar België rekenen wij geen extra verzendkosten. Houd wel rekening dat de levering iets langer duren dan binnen Nederland.

Wie bezorgt de bestelling?
De bestelling zal worden bezorgd door Post NL.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Binnen Nederland en België zijn de verzendkosten gratis bij elke bestelling.

Hoe ontvang ik mijn factuur?
Na de bestelling ontvang je direct een mail met daarin de factuur. Mocht je de factuur niet in je mailbox zien controleer dan de spambox om te controleren of de email daar in zit.

Zijn er extra kosten verbonden aan mijn betaling via iDeal, Paypal of MisterCash?
Nee voor de betaling via iDeal, Paypal of Mistercash worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Moet ik thuisblijven voor mijn bestelling?
In de meeste gevallen is het niet nodig om thuis te blijven om je bestelling te ontvangen (met uitzondering van grote bestellingen) zijn alle bestellingen die wij versturen brievenbus pakketjes, het pakket past dus gewoon door de brievenbus.

Let op: wanneer je een grote bestelling plaatst wordt deze groter verzonden waardoor het pakket niet meer door de brievenbus past.

Hoe kan het dat mijn scherm strepen geeft?
Soms komt het voor dat na het plaatsen van een nieuw scherm op je Samsung het beeld strepen geeft. Dit probleem wordt bijna altijd veroorzaakt door het niet goed plaatsen van de connectoren op het moederbord. Mocht na dit te hebben geprobeerd het scherm nog steeds strepen geeft, neem dan contact met ons op zodat wij je verder kunnen helpen.

Hoe kan het dat mijn scherm automatisch reageert?
Heel af en toe komt het voor dat een scherm automatisch reageert. De touch van het scherm is dan kapot en hier zit garantie op. Stuur het scherm retour, zodat je een nieuwe kan ontvangen.

Staat jouw vraag er niet tussen?
Heb je na het lezen van bovenstaande veelgestelde vragen nog niet het antwoord op jouw vraag gevonden? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel ons op: 0546-862834